Löysin viikonloppuna Turusta ihanan laulun: Kristiina Halkolan Jos rakastat.
Siitä tuli mun lempilaulu.
Olen kuullut sen aiemminkin, mutten muistanut sitä.
Lauluja on muutenkin ihana löytää. Näin vältytään myös ikävältä puhkilaulamiselta.

Turussa on muuten kävelykadulla kivisiä jättiRunebergintorttuja. Huomasin ne vasta nyt, kännissä, vaikka olen tullut asuneeksi kaupungissa kaksi vuotta.

Olin siis opettajaksi opiskelevien talvipäivillä [jäänevät viimeisikseni], ja kaikkine hulinoineen oli tosi hauskaa. Eilen eksyttiin hersyvällä porukalla karaokebaariin, ja eräs todella kiva tyttö lauloi tuon biisin todella upeesti.
Mun täytyy opetella se. [ai siis koska mäkin olen todella kiva ja vedän todella upeesti? :)]

Mies alkoi katsomaan Bambia [:)] videolta. Se ei ole nähnyt sitä aiemmin. Ehkä mäkin katson, vaikka se on ehkä maailman surullisinta kun sen äiti kuolee.