Syksy on ihana vuodenaika.
Olen kuullut monen ikävystyvän syksyn tullen.
Tavallaan säälin ihmisiä, jotka vihaavat jotakin vuodenaikaa.

Minä rakastan niitä kaikkia.

Vuodenaikojen vaihtelu antaa syyn elää: ensilumi on vasta edessä.

203346.jpg

Pimeä ilta antaa sitä paitsi mahdollisuuden fiilistelyyn.  
Etenkin kun on yksin kotona [harvinaista herkkua] ja voi itse päättää mitä musiikkia kuuntelee ja mitä valoja pitää päällä. Ja voi itse päättää olla avaamatta punaviinipulloa. Ei tee mieli. Vaikka periaatteessa se sopisi tunnelmaan.
[ pitäisikö avata imagon vuoksi ja ilmata sitten ja säästää se paremmalle ajalle... Ei. ]

Olin ystävän kanssa syömässä tapaksia ja istuksimassa.
Oli kiva nähdä, mutta oli mukavaa myös tulla aikaisin kotiin.

Sain äsken tehtyä kollaasin valmiiksi.
Olen yllättävän tyytyväinen tehtäviin, jotka olen saanut puristettua itsestäni irti nyt, kun valumatonta hiekkaa oli jäljellä tiimalasissa vain muutama kide...
Ehkä taika on siinä.
Ehkä viimeisilläni olen parhaimmillani.
Jotenkin ajoissa tuntuu olevan minulle liian aikaisin.

Huomenna olen töissä yhdestä kuuten.
Sopiva aika lauantaille, saa viettää pitkän aamun.

seesteinen olo

ps. tilasin tänään itselleni Leena Krohnin Mehiläispaviljongin!